Nə üçün Youtube reklamları

Nə üçün Youtube reklamları bu qədər vacibdir?

Texnologiyanın inkişafı və istifadəçi vərdişlərinin dəyişməsiylə birlikdə reklam verilən sahələr də fərqlilik göstərməyə başladı. Uzun illər yazılı və vizual mediada özünə yer tapan reklamlar, indiki vaxtda Sosyal media olaraq qəbul edilən sahələrdə olduqca vacib bir yer tutur. Xüsusilə son illərdə mobil texnologiya və internetin sürətlərinin inkişaf etdirilməsiylə birlikdə statik reklamların yeri video kimi dinamik reklamlarla əvəz olunmağa başladı. Dünyanın ən populyar video axtarış motoru olan Youtube video reklam mövzusunda ağla gələn ilk sahə olmağı bacardı. Hər gün, hətta hər saat inkişafı və böyüməyi davam etdirən Youtube”un statistik məlumatları da “Niyə Youtube?” Sualına cavab tapmağınıza kömək edir.

Youtube haqqında
Cəmi 1 milyarddan çox istifadəçisi olan Youtube da bir gün içərisində 100 milyonlarla saat video izlənilir. Üstəlik, hər il videoların sayı və müddəti əvvəlki ilə nisbətən 50% artır. Hər dəqiqə 300 saatlıq video yüklənməsi və bu videoları izləyənlərin 60 faizinin xaricdəki istifadəçilər tərəfindən izlənilməsi Youtubenin universal ölçüdə məşhurluğu haqqında fikir təqdim edir. 75 fərqli ölkədə 61 fərqli dildə xidmət göstərərək dünyanın ən geniş yayılmış sosial mediasından birinə çevrilməyi bacaran sayt təkcə Video paylaşım platforması deyil, həm də elektron ticarət şirkətləri üçün əla marketinq vasitəsidir.

Mobil istifadəçilərə əlçatanlıq
Texnologiyanın inkişafı, mobil çağı da özü ilə gətirdi. Bu yeni dövrdə istifadəçi vərdişləri də dəyişdi. Sabit istifadəçilərin böyük bir qisminin mobil istifadəçilərə çevrilmələri də mobil cihazların kompüterlər qədər yayqınlaşmaları səbəbiylə reklamçıları bu sahəyə yönləndirdi. Artıq istənilən trafiki təmin etmək üçün qiymətləndirə biləcək reklam üsulları arasında videolar da geniş yer tutur. Bu sahədə də dünyanın ən böyük platforması olan Youtube istənilən müştəri üçün ən doğru ünvan olma vəzifəsini öhdəsinə götürür.

Marka Tanıtımında Rolu
1 milyarddan çox istifadəçisi olan Youtube, marka şüurunu artırmaq və dəyər qatmaq üçün hazırlanan videolarda böyük rola malikdir. Hədəf kütləyə və potensial müştərilərə çatdırılan video reklamlar, markanın tanınması və etibarlılığını artırma yolunda olduqca təsirlidir. Yazılı reklam və afişalarla uzun uzun izah edilən məhsul xüsusiyyətləri ilə kampaniyalar ümumiyyətlə diqqət çəkici olmaqdan uzaq reklamlar olurlar. Videolar məhsulunuzun xüsusiyyətlərini və detallarını qarşı tərəfə ötürmə imkanını təmin edərkən istifadəçilərin diqqətini də ən üst səviyyədə tutulmasına köməkçi olur.

Kontent marketinqində video dəstəyi
Bloglar və digər ictimai media şəbəkələri, kontent marketinqin yalnız bir hissəsini təşkil edir. Video kontent də marketinqin bir qoludur. Geniş kütlələrə çatmaq və marka tanınması ilə məhsul təqdimatı fəaliyyətlərini sistemli bir şəkildə icra etmək üçün video marketinqdən faydalanıb, məhsul və xidmətləri izah edən videolarla istehlakçılara çatdırıla bilər. Video reklam üzərindən verilən bağlantılar vasitəsilə də elektron-ticarət saytlarına istifadəçilər istiqamətləndirilə bilər və beləcə sayt trafiki artırılmış olar.

İzlənmə Başına Ödəmə
Klassik reklamçılıq anlayışında reklam məzmununun yayınlanması, qiymətləndirmə üçün kifayətdir. Yəni hər hansı bir mediada reklamın yayımlanmasından sonra başqa bir meyar tələb etmədən ödəniş ödənilir. Ancaq Youtube reklamlarda bir istifadəçi ilk 30 saniyə dolmadan reklamı izləməkdən imtina etsə, yəni reklamı atlayarsa müştəridən ödəniş alınmaz. Müştərinin ödəniş etməsi üçün video reklamın təyin olunan müddətdən çox izlənilməsi lazımdır. Gündəlik büdcəni təyin etmə seçimini təklif edən Youtube, müştərilərə reklam büdcələrini hər gün yoxlamağa və
məhdudiyyətlər qoymağa, optimallaşdırmağa imkan verir.

Siz də Youtube”un bu gücündən faydalanaraq məhsul və xidmətlərinizi doğru hədəf kütləsinə çatdırmaq və ya tanıtımını həyata keçirmək istəyirsinizsə Ulusoy Digital Medianın dəstəyindən faydalana bilərsiniz!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *