Nə üçün Sosial Media Reklamları?

SMM Sosyal Media Dizayn FAcebook İnstagram

Nə üçün Sosial Media Reklamları?
Dünyada reklam deyildikdə ağla gələn ilk şey, neçə fərqli insana çata biləcəyinizdir. Bu gün yalnız Facebookda 1.5 milyarda yaxın adam aktiv olaraq iştirak etməkdədir. Bu rəqəm dünyanın ən çox izlənilən telekanallarından daha çoxdur. Bundan başqa bir insan orta hesabla 1-1,5 saatını TV qarşısında keçirərkən; sosial mediada aktivlik gün boyu davam etməkdədir. Buna görə də TV-də çox vacib olan “prime time” kimi bir anlayış sosial media reklam üçün çox da mənalı olmaya bilər.
İnsanlar gün ərzində fəaliyyətlərini, xatirələrini, mesajlarını, fotoşəkillərini və daha bir çox hadisələri sosial media kanallarında paylaşırlar. Bütün bu məlumatların müxtəlif sosial media platformalarında toplanması ilə birlikdə böyük məlumat yaranır və bu məlumatlar işığında da insanlar qruplara bölünürlər. Alış-veriş etməyi sevənlər, yaxtaya maraq duyanlar, ev heyvanları ilə maraqlananlar, qadın geyimləri ilə maraqlananlar və daha çoxu … Bütün bu qruplar bizim Sosyal mediada iştirak edən davranışlarımız nəticəsində yaradılmış və doğru mesaja sahib reklamlar ilə hədəflənərək doğru nəticələr almışdır. Elə buna görə sosyal media reklamları bütün markalar üçün olmazsa olmaz bir marketinq vasitəsi halını almışdır.

Sosial Media Reklamlarını necə idarə edirik? smm xidmeti

Facebook və Instagram reklam üçün mövcud hesablarınızı Business Manager hesabımıza bağlanması lazımdır. Firma səhifənizin, Instagram hesabınızın, Pixellərin tərəfimizə bağlanması ilə birlikdə quraşdırılma və ya optimallaşdırılma mərhələsi başlayır. Büdcə və məhsuldarlıq paralelində irəliləyərək ən yüksək məhsulda  nəticələrin alınması nəzərdə tutulur. Bu buzaman sizdən tələbimiz Facebook standartlarına uyğun vizuallar və lazım gələrsə şirkətinzə məxsus mətn, məlumatları təmin etməyinizdir.

Sosial mediada reklam qiymətləri
Sosial media reklamlarında düzgün optimallaşdırmaya görə fərqli qiymətlər ola bilər. Sosial media reklamlarının qiymətinə təsir göstərən ən vacib amillərdən biri qarşılıqlı təsirdir(Engagement). Doğru hədəf auditoriyaya, doğru mesajlarla edilən reklamlar hər zaman daha yüksək qarşılıqlı əlaqə yaradır. Daha Engagement daha aşağı qiymət deməkdir. Eyni şey Facebook, Instagram və ya Youtube üçün yaranan reklam ödənişlərinin hamısında keçərlidir. Buna görə yalnız reklam agentliyi deyil, eyni zamanda reklam verən marka da hədəf kütləsi ilə əlaqədar yetərli məlumata sahib olması alınacaq performansda böyük əhəmiyyət kəsb edir. Sosial media reklamlarında yüksək nəticələr əldə etmək, gəlirinizi artırmaq və markanızı böyütmək üçün indi bizimlə əlaqə saxlayın!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *